Babystrikk og litt annet

Disse småtingene har jeg strikket til en baby som enda er i magen til min søte svigersøster. Utrolig koselig med baby i familien igjen, og veldig koselig å strikke baby-ting :)
Sokkene er strikket i Nepal og disse tror jeg blir gode som vogn-sokker. Mønster fra Drops. Kosekaninen er strikket i dobbel baby-ull fra Mor Aase. Vi vet ikke om det blir gutt eller jente så da falt valget på gult. Mønsteret på denne er noe jeg fant på nett for lenge siden og printet ut, men husker dessverre ikke hvor jeg fant det. Ser at Garnstudo har noe lignende. Veldig morsom strikk :)

Og så har jeg fått sydd litt! Lys-posen er noe jeg har tenkt på lenge, og dette prikkete stoffet fra Stoff og Stil syns jeg er helt nydelig. Har fått lilla med prikker i hus også :) I bakgrunnen er to sommerlige puter jeg har sydd til nyrommet, stoff fra Åhlens. eget mønster på alt.

Og så har jeg kjøpt inn myyyye stoff til neste års lue-produksjon. Det var disse tre motivene jeg solgte mest av, og når de nå fikk de inn i gjen på lager var jeg bare nødt til å bestille. Vet jo ikke hvordan neste kolleksjon fra Stoff og Stil er, så tok ikke sjansen på å vente. Så nå har jeg litt å produsere, kjøpte 6 meter av hver. Men det er fortsatt gøy!

Nå skal vi gjøre oss klar til konfirmasjon i familien.

Klem fra G-Anette, som i dette øyeblikk titter ut av vinduet og ser at sneen daler ned...

Kommentarer

Heisann!

Tusen takk for hyggelig kommentar! :o) Artig når noen liker det en lager! Jeg har sett på bloggen og må su at du lager MYE fint selv! :o)
Legger meg til som følger...

Ha en super fin kveld!

Chatrine
Maria sa…
Den kosekluten likte jeg godt. Har både strikket og heklet de fra Garnstudio,men den her var mye finere:-)
Maria sa…
Hei igjen. Her kommer mailadressen
marvalso@online.no