torsdag 5. januar 2012

Bloggeåret 2011


I disse dager er det 2 år siden mitt første blogg-innlegg! Og jeg gleder meg til fortsettelsen :)
I år som i fjor, starter jeg det nye året med en liten oppsummering av blogge-året som er gått. Så gøy det var å titte i gamle bilder! :) Opplevde til og med å bli inspirert av meg selv, hihi ;)


Mange hobby-blogger har fine oversikter over antall prosjekter, garnmengde i gram og meter, fordeling på farger osv. Jeg skulle gjerne hatt kontroll på dette, men det har jeg da ikke ;) Men jeg gir dere en annen type oppsummering som jeg også har sett rundt omkring:

Strikking:
Mest fornøyd med: Høstvest, Luksus-lue og uglegenser (klarte ikke bestemme meg for ett prosjekt)
Minst fornøyd med: Lillastripet-alt-for-stor-lue (den passer ingen jeg kjenner hvertfall..)
Morsomste: Oslo-anorakken (tykt garn, tykke pinner, super oppskrift og lykkelig mottaker)
Kjedeligste: Soljakka (jeg er fornøyd med resultatet, men syns det gikk saaaakte frem med denne)

Hekling:
Mest fornøyd med/morsomste: Babytopp (Fantastisk prosjekt!)
Minst fornøyd med: Flagglue (ingen over, ingen ved siden..)


Litt hobby-søm har det også blitt innimellom, og det er mye mapper og poser ser jeg.... Og jeg skal spare dere for bilde av alle luene jeg har sydd i året som gikk ;)

Nystrikket prosjekt ligger nå klar til fotografering og nytt prosjekt er på pinnene, herlig! :)

Til slutt, TUSEN takk for overveldende mange koselige kommentarer på forrige innlegg om Oslo-anorakken. Det varmer å se at jeg inspirerer andre til å strikke. ♥

Stor klem fra Gry-Anette

15 koselige kommentarer:

Stinemorღ sa...

Jeg vet jo at du lagde mye flott i 2011, men jammen var det morsomt å se det i bilder! Artig å se bildene dine og så huske prosjektet ditt :)
Du er en stor inspirasjon til meg!

Og jeg må innrømme at jeg lurer litt på hvor mange meter med luer du har sydd :)

Gleder meg til å følge deg videre i 2012!
klemღ

Monstermønster sa...

Jeg elsker sånne oversikter! Masse, masse flott i 2011!

Slår følge videre i 2012, godt nyttår!

tulipa sa...

Her var det mye flott. Tror jeg kjenner igjen de aller fleste prosjektene! Artig med slik oppsummering! Jeg gleder meg til å følge deg i 2012!
Godt nyttår!
:)

Smått og Stort sa...

Så gøy å se! Masse flotte prosjekt du har fullført i året som har gått! Flink jente du- og en stor inspirator♥ Gleder meg til å følge deg i det nye året!
klem fra Sissel

Susan sa...

Så gøy med oversikt, og ikke minst: Så utrolig mye fint du har laget!!!!!

Blei inspirert til å lage meg ett sånt oversikt innlegg jeg også!! Weeee

Synnøve Olava sa...

Sååå utrolig mye fint du lagde i 2011... :O)
Flotte collager med små og store bilder. Er det lov å spørre hvilket program du bruker til dette?

God helg!

hanne sa...

Her var masse lekkert! Du har jammen vært produktiv ;-) Fine bildecollager du har satt sammen!
Ønsker deg en riktig god helg!
Klem

Katla sa...

oh herremalla! Her var det mye inspirerende!!!

Så mye fint du har laget i 2011, gleder meg til å følge med videre :)

Ha en riktig god helg
hilsen fra Katla

Synnøve sa...

Det er alltid så mye fint å se her hos deg! De hekla hjertene skulle jeg gjerne brukt som julegavepynt - at de ikke kom til syne før nå, altså, det var litt synd ;) Jaja, kanskje i 2012 ;) gratulerer med 2 år!

Siri @ Strikk og tøys sa...

Veldig fint å se oppsummering av bloggeåret ditt, du har laget veldig mye flott! Gleder meg til å følge deg også dette året :)

Silje sa...

Syntes bloggen din er kjempeflott!! Er ikke så lenge siden jeg oppdaget den via en annen blogg, men har allerede rukket å finne masse inspirasjon her! Gleder meg til å blogge videre med deg i året som kommer!

Nyttårsklemmer fra Silje

Misemor sa...

Fantastisk så mye fint du har laget i året som gikk! Gleder meg til å se framover hva som dukker opp på bloggen din også. =)
Klem ToneB

Vilma sa...

Ja flotte collager du har lavet :-))

Og , har lagt mærke til dit billede på din profil..du ligner en million :-))


Klem

Cathrine sa...

Fikk innspirasjon av din blogg, så det var flere av mine veninner som fikk hekla veske-tøfler med eskimogarn til jul;) kunne du være så snill å legge ut oppskrift på de søøøte hekla hjertene. Cathrine

G-Anette sa...

Hei Cathrine.
Så flott å inspirere til julegaver! :)

Oppkriften på hekla-hjertene har jeg funnet her:

http://www.planetjune.com/blog/free-crochet-patterns/love-hearts/

Så jeg kan dessverre ikke legge den ut på bloggen, annet enn at jeg har linket til den.

Gry-Anette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...