søndag 26. desember 2010

Og nissene flytter hjem til....


Håper alle koser seg i julen og har late fine dager :)

2.juledag i dag og det betyr at jeg har trukket en vinner av min jule-giveaway. Det ble akkurat 50 kommentarer, som igjen ble til 71 lodd. Det var mange kjente navn å se men også noen ukjente som betyr nye flotte blogger å titte innom. Kjempekoselig at så mange ville være med! Jeg gjorde som sist og skrev alle inn i ett regneark og brukte random.org til å velge. Tallet ble ....


19 og det betyr at vinner av Tilda-nisselenken er:

Stinemor med bloggen Stinemors små øyeblikk

Gratulerer så mye Stinemor! Nissene er veldig ivrige på å flytte til sitt nye hjem, mail meg adressen din så sender jeg de avgårde i morgen :)

Igjen, veldig koselig at så mange finner veien hit til meg!

Og så ønsker jeg alle en fortsatt god jul!

Klem fra Gry-Anette

5 koselige kommentarer:

Stinemorღ sa...

Juuhuu!!! Jeg er heldig!!!! ;)
Tenk en pakke på 2.juledag også.
Nå ble jeg glad altså - gleder meg masse til at nissene kommer hjem til meg.
Sender deg en mail med en gang :)

Kos deg masse videre i romjula,
klem

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Gratulerer til den heldige vinneren!
Fortsatt god jul til deg.

lena sa...

*dån* - enda du minte meg på give-away'en- glemte jeg den i all julestri og sykdom:( Gratulerer til vinner, nydelige er de!

Myr sa...

grattis til heldig vinner :D

Synnøve sa...

Garnet til ankelsokkene er fra Finland, ja, og kommer i mange fine og ulike fargekombinasjoner :) Denne uka har jeg vært på hytta vår sammen med ei venninne som har fått en av dine luer i julegave fra ei annen venninne fra Tromsø! Utrolig morsomt, og den var virkelig flott også "live"! Denne var hvit og med bl.a.rosa giraffer på :) Når jeg så merket ditt klarte jeg ikke å si annet enn OOI, DET ER JO G-ANETTE SIN LUE! Hun jenta stakkar skjønte ikke så mye, for hun visste ikke av deg, men vi var veldig enige om at lua var råstilig :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...