lørdag 1. mai 2010

"Design"-hylla mi :)


Av alle ting jeg har kreert i mitt liv, så er det hverken ett strikkeprosjekt eller ett syprosjekt jeg er mest fornøyd med. Med denne hylla, som kan romme alt som har med strikking og sying å gjøre, og enda litt til :)


Hobbyrommet mitt er på ett loft med skråtak, og dermed er det vanskelig å utnytte plassen på en bra måte. Jeg har lett i møbelbutikker og på nett etter noe passende, men jeg visste jo egentlig nøyaktig hvordan jeg ville ha det, så hva var oddsen for å finne akkurat det? Da var det bare en ting å gjøre!


Jeg valgte billigste (og sikkert mest tidkrevende) måte, nemlig 3 stk store sponplater... Etter måling, planlegging og myyyye grubling satte jeg i gang. Saging, spikring, sparkling, pussing, sparkling, pussing, grunning, maling, maling, maling...

Men gjett om jeg ble fornøyd! Ok, så vil ikke denne vinne noen pris akkurat, men målet var en praktisk oppbevaringshylle til tingene mine og jeg elsker den! :)

Ha en fin helg alle dere, nå skal jeg lage litt vår i heimen :)

3 koselige kommentarer:

Maria sa...

Så genialt. Den passer jo helt perfekt på plassen sin. Syns du hadde fortjent en premie jeg, for dette var bra.

Pringeling sa...

Så flott! Du har jo vært knallflink! også så ryddig som det ser ut...!

Line Kristine sa...

Så lurt! :) Oversiktlig og flott!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...