Småting, sydd og strikket

Det produseres fortsatt luer i store baner her, rundt 30 stk den siste uken.. Men det blir med dette ene bildet. Var egentlig ett stoff jeg tenkte å bruke til noe sommerlig, men syns faktisk det ble flott til vinter og snø også :) Det er størstejenta som er modell.

Og så har jeg sydd litt flere puter. Merker at vår og sommer motiv er det jeg vil ha nå, selv om det er hvertfall 2 mnd til det kan kalles vår her i Tromsø... Også her er det produkter som er klipt opp og sydd. Den hvite med blomster er av ett barne-sengeteppe fra Ikea. Den lyseblå er av en duk fra Nille. Venter på noen flotte stoffer fra Stoff og Stil nå, skal sy puter til mamma og da blir det vel ett par til meg selv og.

Jeg fikk bestilling på tova votter av en kollega på jobb. Han ønsket de i jobbens farger med logo på, så her er hjemmelagede Bring-votter :) Utrolig nok fant jeg en farge som var veldig lik den originale Bring-fargen, i fritidsgarn. Det er noen (irriterende) skjønnhetsfeil med logoen (første gang jeg har brodert på strikketøy), men mottaker ble fornøyd og det er det viktigste. Det er ikke umulig at det blir flere slike etterhvert.

Nå holder jeg på med tovede pulsvarmere til en annen kollega, kommer bilde snart.

Sees igjen :)

Kommentarer

borghild sa…
Så mange fine luer du har laget!
Jeg har nettopp sydd gensere til ungene i elefantstoffene fra Stoff og Stil, og kanskje må jeg nå slå til med matchende luer?:)
Kjempefine votter også, tenker de var en slager hos kollegaen din:) Ha en fin helg! Hilsen fra Borghild:)