Ett par strikkating

Ny hals ble til i natt. Strikket i Eskimo, synes fargen var så nydelig! Eget mønster. Tror dette blir en gave, det meste av ull klør på meg. Ikke så morsomt å ha strikkedilla og ikke tåle ull på kroppen... Så det blir en del gaver og selvfølgelig mye til barna :)

Og så er pulsvarmerne til min kollega ferdige. Bestillingen var som følger: "Bruk det du måtte ha av garn og strikk noen praktiske pulsvarmere som varmer. De skal brukes når jeg fisker på isen..." Så da ble de strikket i fritidsgarn og tovet. Så ikke for meg fletter og hullmønster til dette forbruket. Håper du blir fornøyd Jane :)

Kommentarer

Ina sa…
Hei! Takk for koselig innlegg i bloggen min. Ja de pinnene er gull verdt! Skal kjøpe noen flere i andre tykkelser etterhvert.
Adressen til butikken er: http://www.addineedleshop.com/
De har fri frakt verden over så da blir det ikke så dyrt og det tok ca halvannen uke fra jeg bestilte til jeg fikk dem i posten. :)
Lykke til med kjøp!
Ps: Mye fint du lager. :)