onsdag 20. april 2011

God Påske!


Hektiske før-påskedager i luefabrikken har betydd lite tid til både strikking og blogging. Men nå er strikketøy nok til 14 dager pakket, for senere i dag reiser vi på en 2-dagers (hihi) påskeferie til Reinøy der samboers familie har ferie-hus. Det blir deilig! :) Vet ikke enda hva som skal på pinnene, men ett vennepar av oss venter baby i disse dager så det blir nok noe småtøy tenker jeg.

Da ønsker jeg alle sammen en riktig god påske med masse kos og kreativiteter!

Stor klem fra Gry-Anette

PS: Bildet under viser gavene som ble sendt avgårde i min give-away.

7 koselige kommentarer:

Stinemorღ sa...

Håper dere får en flott 2-dagers :) hihihi... Og blir spennende å se hva du lager av det nedpakkede garnet!

Jeg er så fornøyd med gaven min!
- men det vet du jo allerede :)
Lekker!

Ønsker dere en fantastisk påske!
klem

renate sa...

2 dager = 48 timer; det er utrolig hva man kan få gjort om man først får satt seg ned:)

Kos deg masse:)
Påskeklem fra meg:)

Berit sa...

Heldige de som ble trukket ut. For noen fine ting.
Si meg, har du trukket knappene selv?, de var jo bare kjempeflotte.
Ønsker deg og dine en flott påskeferie, blir fint å se hva du tryller frem med garn i mellom fingrene.
Påskeklem Berit

Tina sa...

God påskeferie til deg! Selv en liten ferie kan jo gjøre susen i forhold til batteriopplading ;-)

Jeg jobber i påsken, og hekler lapper på si etter en tørkeperiode på strikke/hekle-fronten. Godt å være igang igjen :-)

Klem Tina

Renathe sa...

Herlige gaver, du har de beste give awayene! Du skulle ikke tilfeldigvis selge en ugle.strikke pose? *blinke*

hanne sa...

Ønsker deg en koselig ferie - og god påske!

Monstermønster sa...

Uglestrikkeposen er med på ferie, og den er altså HELT PERFEKT! Tusen, tusen takk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...