Og jeg strikker luer...

På tide å blogge litt igjen. Planen var å komme meg ut i ettermiddag og ta litt bilder, men regnet høljer ned... Så disse bildene er tatt av datteren min (på 7 år) gjennom stuevinduet! Ble faktisk helt ok bilder, til tross for litt mye blitz-lys. Så da vet jeg det, jeg trenger nødvendigvis ikke vente på godværsdager for å blogge :). Og akkurat nå tar jeg mot regnet med åpne armer, vil ha snøen vekk! Har lyst å ta bilder med gress og grønne trær i bakgrunnen :)

Luen på bildet over er den jeg har blogget tidligere, men hadde ett ekstra nøste Freestyle og da ble det pulsvarmere i samme stil.

Som skrevet før, denne luen likte jeg! Så da strikket jeg to til av samme sort :). Begge i Freestyle. Den rosa-lilla fargen syns jeg er helt nydelig! Har kjøpt inn mer av den for å strikke genser til minstejenta. Sesongen nærmer seg jo slutten for strikkede klær, men klarer ikke stoppe riktig enda. Det kommer jo flere vintre.. :) Men om ikke så lenge tror jeg det blir sydd noen sommerlige Tilda-figurer her.

Har blitt mye natur-farger herfra den siste tiden, så denne luen ble til en kveld jeg ville se farger! Strikket med dobbel Smart, altså gjort unna i en fei.

Jeg har produsert mer, har jo hatt påskeferie :) men det kommer senere. Skal gi været en sjanse til, de beste bildene er nå fortsatt utebilder :)
Luene er nå i Epla-butikken min på http://g-anette.epla.no/
Ha en fin kveld.

Kommentarer

Pringeling sa…
Så stilige luer! Likte spesielt den lilla-rosa =)
Maria sa…
Snakk om å ha lue dilla:-)
Mange herlige luer.
Jättefina mössor! Den cerise gillar jag bäst. My favourite colour!.

Klem Carina
Anonym sa…
Hei!

Lurer på om du selger freestyle luer, og hvor mye du skal ha for de.

Tenkte på denne:

http://1.bp.blogspot.com/_jOuArQwXm0g/S8NyOD_XPiI/AAAAAAAAAgQ/vPBc8vsgqqc/s1600/Lue+beige.JPG
G-Anette sa…
Heisan. Jeg har en grå variant av denne til salgs på Epla-butikken min som du finner link til på bloggen. Har dessverre ikke kapasitet til strikke-bestillinger nå i julemesse-tiden.

Gry-Anette